Chinese Air Heater
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2022 8:43 am
Την θέρμανση στο βανάκι μας την έκανα δική μου υπόθεση και μιας που δεν υπήρχε αγοράστηκε από e bay ένα καυστηράκι chinese air heater στα 150 ευρώ απο Ευρώπη για να αποφύγω πιθανά κόστη τελωνείου.
Η τοποθέτηση του έγινε κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού αν και αρχικά ο στόχος ήταν να μπει εξωτερικά , στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, το σχέδιο ναυάγησε.
Ξεκίνησα λοιπόν με την αντλία πετρελαίου του οχήματος. την οποία και αφαίρεσα, έκανα μία τρύπα με αρίδα 7,5mm και πέρασα το ρουξούνι (νομίζω έτσι λέγετε) το οποίο είχε διάμετρο με πάσο 8mm που τοποθετήθηκε βιδωτά και απο το κάτω μέρος του έβαλα παξιμάδι.
το ρουξούνι Το σωληνάκι καυσίμου βγήκε εξωτερικά του οχήματος πήγε στην αντλία του καυστήρα και απο εκεί στον καυστήρα.
Ξήλωσα τα καθίσματα οδηγού, συνοδηγού και την μοκέτα του αυτοκινήτου προκειμένου να περαστούν (κρυφτούν) τα καλώδια του καυστήρα, το ρεύμα και το control panel της συσκευής. κόπηκε η μοκέτα και το σασί του αυτοκινήτου στο σχέδιο του καυστήρα έγινε επανατοποθέτηση όλων (καθισμάτων, μοκέτας, πλαστικών μερών) και το αποτέλεσμα αισθητικά δεν ήταν κακό (τουλάχιστον στα μάτια μου). Οι εργασίες έγιναν εξωλοκλήρου από εμένα και το κόστος περιορίστηκε στα 150 ευρώ που ήταν και η τιμή αγοράς του καυστήρα.
Το πακέτο είχε τα πάντα μέσα και μπορώ να πω με το παραπάνω μιας και μερικά δεν τα χρειάστηκα ποτέ.
Εργαλεία που χρησιμοποίησα : επαναφορτιζόμενο δραπανοκατσάβιδο, σιδηροπρίονο, πένσα, κοφτάκι, πολύμετρο.
Η τοποθέτηση του έγινε κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού αν και αρχικά ο στόχος ήταν να μπει εξωτερικά , στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, το σχέδιο ναυάγησε.
Ξεκίνησα λοιπόν με την αντλία πετρελαίου του οχήματος. την οποία και αφαίρεσα, έκανα μία τρύπα με αρίδα 7,5mm και πέρασα το ρουξούνι (νομίζω έτσι λέγετε) το οποίο είχε διάμετρο με πάσο 8mm που τοποθετήθηκε βιδωτά και απο το κάτω μέρος του έβαλα παξιμάδι.
το ρουξούνι Το σωληνάκι καυσίμου βγήκε εξωτερικά του οχήματος πήγε στην αντλία του καυστήρα και απο εκεί στον καυστήρα.
Ξήλωσα τα καθίσματα οδηγού, συνοδηγού και την μοκέτα του αυτοκινήτου προκειμένου να περαστούν (κρυφτούν) τα καλώδια του καυστήρα, το ρεύμα και το control panel της συσκευής. κόπηκε η μοκέτα και το σασί του αυτοκινήτου στο σχέδιο του καυστήρα έγινε επανατοποθέτηση όλων (καθισμάτων, μοκέτας, πλαστικών μερών) και το αποτέλεσμα αισθητικά δεν ήταν κακό (τουλάχιστον στα μάτια μου). Οι εργασίες έγιναν εξωλοκλήρου από εμένα και το κόστος περιορίστηκε στα 150 ευρώ που ήταν και η τιμή αγοράς του καυστήρα.
Το πακέτο είχε τα πάντα μέσα και μπορώ να πω με το παραπάνω μιας και μερικά δεν τα χρειάστηκα ποτέ.
Εργαλεία που χρησιμοποίησα : επαναφορτιζόμενο δραπανοκατσάβιδο, σιδηροπρίονο, πένσα, κοφτάκι, πολύμετρο.