Δημοσίευση
από stefanos » Δευ Σεπ 16, 2019 9:15 pm
Πολύ ωραίο θέμα, και χωρίς να θέλω να ακυρώσω κανέναν αλλά να κάνουμε μια δημιουργηκή συζήτηση, θα ήθελα να πώ κάποιες
σκέψεις μου σύμφωνα με το δικό μου σκεπτικό αλλά και τις εμπειρίες μου.
Όταν κάποιος δεν έχει σημείωμα ρυμούλκησης που να δικαιολογεί την ύπαρξη του κοτσαδόρου το θεώρω λογικό να πάει στο Υπουργείο
Μεταφορών με την άδεια έγκρισης τύπου της σχάρας ώστε να βγεί ένα αντίστοιχο χαρτί που να δικαιολογεί την ύπαρξη του κοτσαδόρου.
Όταν όμως κάποιος σαν εμένα έχει άδεια ρυμούλκησης για τροχόσπιτο το οποίο δικαιολογεί την ύπαρξη κοτσαδόρου ποιός ο λόγος να πάω να το κάνω?
Μια εταιρεία κολοσσός όπως είναι η THULE στο χώρο τέτοιων εξαρτημάτων αυτοκινήτων δαπανά κάποια εκκατομύρια το χρόνο στην έρευνα της ασφάλειας
αλλά και στο να πάρει άδεια πώλησης των προίοντων της αν την υφήλιο,πώς γίνεται μια χώρα που δίνει την άδεια κυκλοφορίας του προιόντος να ζητάει
απο τον αγοραστή να το δηλώσει κι ολας?
Οπότε κατά την γνώμη μου το όλο θέμα υπόκειται μόνο για την νομιμότητα του κοτσαδόρου.
Στις σχάρες δε που είναι με ιμάντες και μιλάω πάντα για της THULE που είχα, υπάρχουν οδηγίες για την τοποθέτηση τους ανάλογα με την μάρκα και τον
τύπο του αυτοκινήτου (η κλίση των σωλώνων που κρατάν τα ποδήλατα να έιναι σε διαφορετικές θέσεις αναλογα με το αυτοκίνητο ώστε να μην κρύβουν
τα φωτιστικά του.
Όσο για την ύπαρξη του κοτσαδόρου χωρίς ρυμουλκού έχω χαρτί απο το Υπουργείο που ενημερώνει την τροχαία ότι είναι νόμιμη με την προυπόθεση
ότι υπάρχει σημείωμα προσάστησης και ότι καλύπτετε απο την ασφαλεια του αυτοκινήτου.