Ωφέλιμη χρονική διάρκεια.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 17, 2016 8:14 pm
Ξέρουμε ότι ο Έλληνας κάνει διακοπές τον Αύγουστο. Τέλος! Δεδομένο! έτσι μας έμαθαν και έτσι κάνουμε!!! Οι ξένοι επισκέπτονται την Ελλάδα από τον Μάιο και μετά ως και τέλος Οκτωβρίου σχεδόν.
Τα camping με ξένους λειτουργούν σταθερά τους καλοκαιρινούς μήνες με ένταση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Όμως μια επιχείρηση δεν μπορεί να στηριχθεί μόνο σε πωλήσεις ενός μήνα άντε δύο και το ξέρουμε όλοι καλά αυτό.
Ανήκουμε στο νότιο άκρο της Ευρώπης, αλλά όχι μόνο εμείς. Η Ιταλία, η Γαλλία και η Ισπανία στο νότιο άκρο είναι επίσης. Αυτοί έχουν τουριστική κίνηση στα camping τους σημαντικά μεγαλύτερη από τους δύο μόνο μήνες που έχουμε στην Ελλάδα. Τι κάνουν αυτοί που εμείς δεν έχουμε βρει ώστε να προσεγγίσουμε κόσμο και να αποκτήσουμε πελάτες;
Ίσως ένας παράγοντας είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που δεν επιβαρύνονται οι άλλες χώρες. Όμως τι κάνουμε για αυτό;
Αναρωτιέμαι τι κάνει η ¨ένωση ιδιοκτητών camping¨ αν υπάρχει κάτι τέτοιο στη πραγματικότητα!
Όπως το βλέπω εγώ, ως άνθρωπος που κάνει camping και δε ζει από αυτό, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος, κάποια διαφήμιση, μία προσέγγιση από τους συναρμόδιους (ιδιοκτήτες – κράτος) με σκοπό τόσο να προσελκύσουν κόσμο αλλά και να βρουν και το ¨τυράκι¨ που χρειάζεται ώστε να τον φέρουν κοντά τους.
Η μπάλα σε εσάς…
Τα camping με ξένους λειτουργούν σταθερά τους καλοκαιρινούς μήνες με ένταση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Όμως μια επιχείρηση δεν μπορεί να στηριχθεί μόνο σε πωλήσεις ενός μήνα άντε δύο και το ξέρουμε όλοι καλά αυτό.
Ανήκουμε στο νότιο άκρο της Ευρώπης, αλλά όχι μόνο εμείς. Η Ιταλία, η Γαλλία και η Ισπανία στο νότιο άκρο είναι επίσης. Αυτοί έχουν τουριστική κίνηση στα camping τους σημαντικά μεγαλύτερη από τους δύο μόνο μήνες που έχουμε στην Ελλάδα. Τι κάνουν αυτοί που εμείς δεν έχουμε βρει ώστε να προσεγγίσουμε κόσμο και να αποκτήσουμε πελάτες;
Ίσως ένας παράγοντας είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που δεν επιβαρύνονται οι άλλες χώρες. Όμως τι κάνουμε για αυτό;
Αναρωτιέμαι τι κάνει η ¨ένωση ιδιοκτητών camping¨ αν υπάρχει κάτι τέτοιο στη πραγματικότητα!
Όπως το βλέπω εγώ, ως άνθρωπος που κάνει camping και δε ζει από αυτό, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος, κάποια διαφήμιση, μία προσέγγιση από τους συναρμόδιους (ιδιοκτήτες – κράτος) με σκοπό τόσο να προσελκύσουν κόσμο αλλά και να βρουν και το ¨τυράκι¨ που χρειάζεται ώστε να τον φέρουν κοντά τους.
Η μπάλα σε εσάς…